Dam pracę w Duisburg

Dodaj ofertę pracyUdostępnij

Wszystkie oferty pracy

Szukam Kierowcy z Prawem jazdy C

Szukam Kierowce C na LKW 12 t. Praca od Poniedzialek do Piatek 8-18 Uhr. Soboty i Niedziele Wolne. Wynagrodzenie 2050Euro Brutto plus Spesen. Wychodzi na Steuerklasie Jeden 1800 € Na Reke a Na...

Szukam Kierowcy Prawo jazdy Kat. C1

Szukam Kierowce Mezczyzna Albo Kobiete a Moze Reciste. Na Pelen Etat Lub Dorywczo. Trasa Stala DPD Duisburg - Amazon Koblenz- DPD Duisburg od Poniedzialek do Piatek 22 Uhr do 3 Uhr. Reszta do...

Szukam kierowcy na LKW CE

Szukam Kierowce na LKW C+E Umowa Bezposrednia, Praca od Poniedzialku do Piatku, Soboty i Niedziele sa Wolne. Czas Pracy ok 11-12 Godzin. Wyplata na Koniec Miesiaca , Na Reke Netto to Okolo...

1350€ netto Duisburg Opiekunka ze słabym komun. niem. 03.08.2018
NiemcyOpieka nad starszymi

Poszukujemy opiekunkę z podstawowym komunikatywnym niemieckim do opieki nad 94-letnim starszym panem 165cm, 68kg. Starszy Pan porusza się o własnych siłach za pomocą laski, cierpi na inkontynencję...

Opiekunka osób starszych z komunikatywnym j. niemieckim do seniora/ Duisburg/ 02.08
DuisburgOpieka nad starszymi

Poszukujemy opiekunki osób starszych z komunikatywnym j. niemieckim do samotnego seniora w Duisburgu. Pan porusza sie przy rollatorze, cierpi na początkową demencję. Potrzebuje pomocy przy codziennej...

Do rigipsow z doswiadczeniem
MünsterBudownictwo / Architektura

Poszukuje 2-3 osoby lub brygady z doswiadczeniem przy Trockenbau, praca w Münster, Bochum, Essen, Dortmund, Wuppertal, Duisburg oraz okolicznych miejscowosciach w promieniu do 60 km. Rozliczenie...

Opieka nad samotnym starszym panem chodzacym
DuisburgOpieka nad starszymi

Miastem zamieszkania starszego pana jest Duisburg. To jest bardzo fajne i lekkie miejsce moze byc tez dla osoby ktora nie moze dzwigac. Pan jest chodzacy. Pogodnego nastroju, chodzi sam do Toilety....

Malarze, kafelkarze oraz pomocnicy budowlani Kolonia i okolice
DuisburgBudownictwo / Architektura

Witam Szukam pracowników budowlanych malarze kafelkarzy oraz pomocników budowlanych pracujemy w takich miastach jak Kolonia Duisburg Essen i okolice. Zapewniam zakwaterowanie transport do pracy i z...

Praca dla opiekunki / prowadzenie domu
DuisburgOpieka nad starszymi

Miasto Oberhausen od 01.08. do starszego pana chodzacego. Pan chodzi w dni powszednie na calodnowe zajecia od ok 7: 30 do 16:30. Miejsce jest lekkie, sprawdzone, bardzo spokojne i atrakcyjne. Nie ma...

Komisjonerzy i Operatorzy Wózków Widłowych (k/m) w Duisburg!!! z komunikatywną znajomością niemieckiego, bez mieszkania.
DüsseldorfAnonimMagazynier / Wózki widłowe

Dla dużej firmy logistycznej w Duisburg poszukujemy KOMISJONERÓW I OPERATORÓW WÓZKÓW WIDŁOWYCH (K/M) z komunikatywną znajomością języka niemieckiego. Oferta skierowana jest tylko od osób...

Oferty pracy w Niemczech dla opiekunek, pracowników fizycznych tylko w internecie

Codzienne funkcjonowanie w Niemczech wymaga nie lada wyzwań. Jednym z nich jest na pewno przeglądanie ofert pracy. Te publikowane są przez polskich oraz niemieckich pracodawców. To, którą ofertę wybierzesz, zależy oczywiście od twoich kwalifikacji i umiejętności. Istotne jest oczywiście miejsce, w którym szukasz pracy.

Przeglądając ogłoszenia, najwięcej ofert pracy można znaleźć w zawodach tj. budowlaniec, kierowca, mechanik, lakiernik, blacharz, sprzątaczka, pomoc domowa, elektryk, opiekunka do osób starszych lub opiekun, magazynier, operator wózka widłowego, spawacz. Sporo z nich to oferty pracy bez znajomości języka, dzięki czemu możesz łatwo i szybko zmienić pracę. Branże tj. prace fachowe i fizyczne stale się rozwijają, a pracodawcy w Niemczech szukają cały czas, dużej liczby pracowników.

Znalezienie pracy w Niemczech nie takie straszne jak je malują

Na pytania związane z tym, jak znaleźć pracę w Niemczech, wiele osób często odpowiada Internet. Owszem, jest to jedna jedna z możliwości z której warto skorzystać podczas poszukiwań. Trzeba tylko najpierw wiedzieć, jak wygląda praca w niemczech, czy praca ta jest bezpieczna, jak wyglądają formalności związane z podpisaniem umowy o pracę i ile można zarobić w Niemczech, w danej branży. Po zgromadzeniu rzetelnych informacji na temat niemieckiego rynku pracy, możesz śmiało myśleć o zmianach w swojej ścieżce kariery.

Obecne technologie umożliwiają szukanie pracy prosto ze smartfona, tabletu czy laptopa. Dzięki temu przeglądanie ofert pracy w Niemczech dla Polaków staje się proste i szybkie. Warto o tym pamiętać, jeśli dopiero co planujemy wyjazd do Niemiec lub już pracujemy i rozglądamy się za lepiej płatną pracą w Niemczech. Ciągle rozwijający się niemiecki rynek pracownika sprawia, że ofert wciąż przybywa w różnych branżach, przez co wielu Polaków znajdzie dla siebie interesujące zajęcie.

Otrzymuj aktualne oferty pracy

Zapisz się do naszego newslettera!

Zapisz się