Ogłoszenia w Hannover

Dodaj ogłoszenieUdostępnij

Kupię

Kupie miedz, Aluminium, i inne metale
Kupie miedz, Aluminium, i inne metale
Hannover

Tak jak w tytule kupuje miedz i inne metale Sam odbieram towar płace gotówka Hannover i okolice cena za miedz to około 3-4 Euro za kilogram pozdrawiam serdecznie z zapraszam mysle ze napewno sie...

Kupię uszkodzone maszyny sprzęt budowlany / drogowy / ogrodniczy
Berlin

Witam, poszukuję uszkodzonych elektronarzędzi, maszyn spalinowych typu zagęszczarki gruntu piły, młoty, narzędzia ogrodnicze itp. Nawiążę współprace z osobami mającymi możliwości znajdowania dla...

kupie telefon
Hannover

kupie smartfon do 60 euro sprawny

kupie
Hannover

poszukuje do kupienia nie duzy stol i 4 krzesla pokojowy i nie duza sofe z funkcja spania

WSPÓŁPRACA PROWIZJA CZYSZCZENIE MIESZKAŃ SPERMULL
Hannover

Witam, oferuje prowizje w zamian za kontakt oraz informacje dotycząca czyszczenia mieszań z zawartości, tzn. utylizacja mebli oraz wyposażenia mieszkania. Płacimy tylko za sprawdzone...

kupie lub przygarne
HannoverAnonim

Kupie lub jeżeli ma do oddania kaminchen. Małego ,chciałam zrobić córce prezent ,ponieważ bardzo kocha zwierzęta.bardzo proszę o pomoc,z góry slicznie dziękuje...

meble kuchenne
Hannover

Ma ktos moze do oddania lub tanio do odsprzedania meble kuchenne i pokojowe dywan itd z gory dziekuje

Mięso
Hannover

Witam Wszystkich czy ktoś wie gdzie można kupic pół tusze świni w Hannover lub okolicy. Proszę o wiadomość na adres Z góry dzięki

Oddam Łożko
Hannover

Witam oddam za darmo lozko do sypialni 140 na 200 metalowe odbior osobisty Hannover Calenberga Neustadt kontakt sms

drobne
Hannover

odkupie stroj do komuni dla chlopca 134-140 bialy lub czarny prosze o komentarz jesli ktos z panstwa bedzie miala takie ubranie

meble kuchenne
Hannover

Pilnie potrzebuje meble kuchenne nie duzy zestaw moze ma ktos tanio do sprzedania okolice hannoveru

Kupię SAMSUNG S6 EDGE PLUS
Hannover

Kupie Samsunga S6 edge plus z dokumentami. Kontakt

drobne
Hannover

Witam. Moze ktos z panstwa ma na sprzedaz lodowko - zamrazalke w dobrym stanie. Pilnie poszukuje

Kupie Samsung lub Sony smartphone
Hannover

Kupie smartphone Samsung Sony.

kupię antenę
Hannover

witam serdecznie, poszukuję sprawnej anteny "talerza" działającej na dwa kable oraz zadbane meble kuchenne bez wyposażenia. Zgóry dziękuję za oferty.

kupie
Hannover

kupie pralke w rozsadnej cenie. mieszkam w langenhagen

kto odda za darmo
HannoverAnonim

Szukam wyposazenia do mieszkani.np stol do pokoju z krzeslami.Lub mebelki pokoju dla dziewczynki. Poniewaz nie dawno mieszkam na nowym mieszkaniu .prosze pisac na mojej str

piesek , szczeniaczek
Hannover

Witam

Potrzebny przeglad na auto. Ma ktos mozliwosc?
Hannover

Witam. Skonczyl mi sie przeglad w aucie, ma ktos mozliwosc podbic lub przeprowadzic przeglad. Prosze o kontakt. Odzwonie.

KUPIĘ PRALKĘ !
Hannover

Tak jak w temacie kupię pralkę najlepiej z Hannoveru. Potrzebna od zaraz! Proszę o kontakt na portalu mypolacy na pewno oddzwonię.

Kupie Antene sat 80 lub więcej
Hannover

Witam. Jeżeli ma ktoś do sprzedania antene SAT 80 lub 90 100 cm to proszę o kontakt

Pilnie odkupię SAMSUNGA GALAXY S3 lub S4
Hannover

Jak w tytule odkupię Samsunga S3 lub S4 z opakowaniem i paragonem zakupu.

KUPIE SAMSUNG GALAXY S3, S4 lub S5
Hannover

Witam kupie jak w tytule tel SAMSUNG z kompletnym opakowaniem i paragonem zakupu. Jesli masz do sprzedabia telefon zostaw wiadomosc na priv. Pozdrawiam

KUPIE SAMSUNG GALAXY S3, S4 lub S5
Hannover

Witam tak jak w tytule kupie telefon SAMSUNG S3, S4 lub S5. Kontakt pod nr tel.

poszukuje mebli
Hannover

Poszukuje wszystkiego do pustego mieszkania meble sofa lodowka pralka itp za rozsadna cene 015212395110

poszukuje meble
Hannover

Od 15 czerwca potrzebuje wszystko do umeblowania mieszkania z drugiej reki za rozsadna cene lodowka sofa pralka i.t.p

szukam pralki
szukam pralki
Hannover

szukam pralki w dobrym stanie

Kupię samsunga S3 lub S4
Hannover

Jak w tytule kupię Samsunga S3 lub S4, Może ma ktoś tableta do sprzedania za rozsądną cenę. Proszę o kontakt 015145582282

Kupię sprawny rower do 50 e.
Hannover

Kupie rower

szukam transportu
Hannover

szukam transportu z okolic Karlsruhe do Hanoveru na 28 stycznia 0048692746801 lub 015784819383 pozdrawiam

Dodaj swoje ogłoszenie!

Dodaj swoje ogłoszenie, jeśli chcesz sprzedać, zamienić lub oddać swoją własność

Dodaj ogłoszenie za darmo