Ogłoszenia Niemcy: Sport / Partnerzy do gry

Dodaj ogłoszenie
Ogłoszenia drobneKategorieSport / Partnerzy do gryPraca

Szukam uczciwych i miłych osób z Hannoveru, w celu znajomości itd

Szukam miłych, przyjaznych osób z Hannoveru i okolic do wspólnej gry w bilard, lub kręgle, dart a także innych form ciekawego spędzenia wolnego czasu, jak spacer itd.

Szukam partnerki lub partnera do aktywnego spędzania czasu

Hej szukam partnerki lub partnera do uprawiania sportu. Lubię biegać, jazda na rowerze siłownia basen sauna itp. Lubię aktywnie spędzać czas. Lubię tez dobrą rozmowę na różne tematy. Pozdrawiam...

Szukam chętnych na rower mtb okolice 58135

Witam serdecznie . Szukam chętnych na wspólne wypady rowerowe - Hagen i okolice. Najchętniej w weekendy. Sam jeżdżę na mtb , trasy obojętne i długość ok 50km jest ok. Proszę o...

Wspólne wypady za miasto na rowerach

Anonim

Szukam zajawkowych ludzi do wspólnych wyjazdów MTB. Szczegóły na priv. Oferuję pomoc w mechanice rowerowej oraz sympatyczna twarz. Jeśli jesteś zainteresowany/a to pisać na priv.

Wypady motocyklowe okolice Monachium

Szukam towarzystwa na wypady motocyklowe , weekendowe albo jednodniowe . Jeżdżę Suzuki Intruderem cruiser . Monachium i okolice . Zainteresowane osoby proszę o kontakt na mypolacy.de . Pozdrawiam...

Szukam chetnych naRowerMTB , okolice 75397

Witam, jak w temacie szukam chetnych na Rower ,jazdy od poczatkujacych do zaawansowanych tak do 80km Wyjazd Preferuje szlaki lesne i Drogi gruntowe takze jazda tylko MTB cross, szosowka...

Szukam Towarzystwa do weekendowego czynnego odpoczynku: spacery,pływanie, wycieczki rowerowe...,

Szukam Towarzystwa i Motywacji Lubię Rywalizację ...szukam duszę pokrewną co NIE chce siedzieć na .upie Charlottenburg i okolice WIEK (adekwatny do mojego wieku +-10) Kolega/Kolezanka Rower,basen...

Badminton. Zachęcam. Okręg Köln

Za mało ludzi gra w badmintona ! A może ktoś z was ma ochotę ? Ladys first, Gentleman :) Okręg Köln. Chętnie zarezerwuje kort w Dormagen. Aktiv Sportparks.de Super Terminy. Jest tu recepcja i barek....

Narty

Kto chcialby jechac zemna na narty;Jestem poczatkujacy

Szukamy znajomych do wypadu na miasto Dortmund

Razem z narzeczona(28lat) szukamy znajomych do wspolnych wypadow na miasto z okolic Dortmund. Bardzo duzo zwiedzamy wycieczki motocyklowe tez wchodza w gre dziekujemy za kontakt prosimy o kontakt...

szukam przyjaciulki na staly zwiazek

mam 60 lat , mieszkam sam i chcialbym chetnie kogos poznac.ona by musiala byc szczupla i w wieku od 50 do 60 lat

Kawa, rower i kawa. Poznam

Przyjechałem do Mannheim i mam dużo wolnego czasu. Na razie nie znam tu nikogo, a chętnie poznał bym. Fajnie byłoby się z kimś umówić, najlepiej ktoś płci przeciwnej. Tematy do rozmów się znajdą,...

SIATKOWKA

poszukujemy chetnych oraz chetne do gry w siatkowke spotkania odbywaja sie w piątek od 20.00 - 22.00 hala przy Edwin-Scharff-Ring 56 zapraszamy wszystkich chetnych pozdrawiam

Wspinaczka na Hali, Aktywność Sportowa

Jezeli ktos jest z podobnymi zainteresowaniami na aktywnosc sportowa typu wspinaczka to zapraszam na prv, Okolice Düsseldorf / Hilden. Objektem sa sciany do wspinaczki na hali, bouldern lub...

Wykrywacz metali hobby

Witam szukam kompana lub grupy którzy chodzą z wykrywaczem metali dla hobby. Chętnie się przyłącze posiadam sprzęt i jestem mobilny. Jeśli ma ktoś czas w weekendy lub dni wolne proszę o kontakt...

Kto lubi grac w tysiaca ?

Chetnie poznam trzy osoby z okolic Bad Hersfeld w celu wspolnego spedzenia czasu przy grze w tysiaca. Np. raz w tygodniu spotkac sie w godzinach popoludniowych w jakiejs przyjemnej knajpce lub po...

Szukam koleżanki/kolegów do spędzania wolnego czasu z okolic Osnabrück (Ona, 35 Lat)

Witam, Szukam osob z okolic Osnabrück z ktorymi moglabym spedzac wspolnie czas. Pogadac, spotkac sie na kawie czy po prostu cos razem ugotowac ;) W czasie wolnym chetnie podrozuje, ogladam filmy,...

Poznam znajoma z Köln i okolic

Anonim

Pracuje w Köln od paru miesiecy i jestem tu od poniedzialku do piatku... A ze nie znam tu nikogo, to nudze sie popoludniami i wieczorami, tym bardziej, ze zima za pasem i nie bedzie juz totalnie co...

Piekne wakacje na Curacao! Szukamy towarzyszy do nurkowania - MyPolacy.de

Szukamy towarzyszy do nurkowania

Szukamy osob, ktore chetnie z nami chca nurkowac. Jestesmy grupa polsko-niemiecka (wiekowo od 20 do 55 lat) i jezdzimy na wypady od oklic Monachium do Austrii czy Chorwacji i Egiptu. Razem jest...

Szukam kumpeli na rower czy basen

Ja Rheinau Kolo Kehl poznam kolezanke na piwo.rower.baggersee...bo nudno w wekend...i w tyg tez,Jakos samotne dni mnie dowalaja...nie jestem Brad Pitt czy nowobogacki z bmw normalny chopek rozgropek...

Koleżanka do Zumby, roweru,

Hej dziewczyny ,szukam sympatycznej koleżanki , towarzyszki do zajęć Zumby , roweru, lub innych sportów, w okolicach Koblenz, Andernach, Mayen, Neuvied, Bendorf, Plaid, Ochtendung .... Kontakt na...

Relaksujacy spontaniczny wypad rowerowy!

Czesc ludzie! Moze ma ktos ochote wybrac sie przy weekendzie na rowery, nad jeziorko, pojechac w miejsce z duza iloscia natury i slonca? Tak na spontanie bez wzglednego przygotowania. Jakis koc,...

Czas wolny - poszukuję towarzyszki/ towarzysza

hej. mam 30 lat, przyjechałam do Kolonii na 3 miesiące. Chętnie poznam kogoś, z kim będę mogła spędzić miło czas, pogadać i po prostu wypocząć po pracy. wiek i płeć w sumie nie mają znaczenia....

sv polonia münchen

Polonia Monachium: Szukamy nowych zawodników!

Szukamy nowych zawodników! Graj w piłkę nożną w jednej z drużyn SV Polonia Monachium! Możesz to robić niezależnie od wieku i narodowości. Przyłącz się do nas i zostań członkiem reprezenacji...

Wiesbaden- czy ktoś tu mieszka? :)

Witam, mieszkam w Wiesbaden, mam wolny czas do południa. Czy ktoś jest chętny może na wspólne wyjście na basen, sauny czy siłownię? Chętnie też pozwiedzam Wiesbaden, okolice.Może ktoś jest samotny...

Szukam towarzyszki kolezanki do Zumby :)

Czesc. Mieszkam w Wuppertalu. Zamierzam zapisac sie na Zumbe, a jak wiadomo, w grupie razniej. Szukam kolezanki, kolezanek, ktore chcialyby jak ja, zapisac sie i nie chca chodzic tam samotnie. Przy...

Partnerzy do gry w Dusseldorf

4 osoby w wieku 21-30 lat poszukują partnerów do gry w piłkę nożną w Dusseldorf Golzheim ( park nad Renem niedaleko starego miasta). Chcielibyśmy się w miarę możliwości spotykać co weekend dlatego...

Wycieczka rowerowa na szosówkach

Znajdzie się ktoś chętny do popedałowania. Mam rower szosowy i jestem absolutnym amatorem. Poszukuje osób, które tak jak ja maja ochotę się poruszać i spalić trochę kalorii. Zapraszam do kontaktu ze...

Bremen- Kumpelki na wypady rowerowe i sklepowe

Witam serdecznie, poszukuje koleżanki na wspólne wypady rowerowe lub czasami sklepowe jeżeli masz ochotę na dłuższą wyprawę rowerową a brak Ci towarzystwa ... pisz mieszkam w Bremen , mam 35...

Terminarz rozgrywek grupowych.

Monachium: Chcesz zagrac w turnieju pilkarskim? Mozesz sie przylaczyc do jednej z naszych druzyn!

W ta niedziele organizujemy 1. Amatorskie Mistrzostwa Bawarii w pilce noznej. Mozesz w nich zagrac, nawet jesli nie masz swojej druzyny :) Chetnie przygarniemy Cie do jednej z naszych druzyn:...

Partnerka do squasha

Witam Szukam partnerki do gry w squasha. Jestem amatorem ale bardzo lubię tą grę. Kiedyś w grałem w miarę regularnie . Miejsce : jakaś sala w Monachium. Mniej więcej 1-2 razy w tygodniu. Wieczorem...

Towarzystwo na siłownię

Witam, jestem 25letnią dziewczyną która poszukuję koleżanki/towarzyszki na siłownie, basen bądź wycieczki rowerowe. Mieszkam w Rodermark-Urberach wiec jeśli jest tu ktoś z tych okolic i ma chęć...

Mcfit pomoc w zalozeniu karnetu

HejkaChcialabym sie zapisac na silownie Mcfit Szukam dziewczyny ktora chodzi na ta silownie w Wuppertalu Pomogla by mi sie zapisac u pokazac co i jak Nie umiem jezyka niemieckiego a po angielsku to...

Szukam partnerki na kurs tańca szczupłej do 40 lat

Szukam partnerki na kurs tańca szczupłej do 40 lat

Szukam partnerki szczuplaj do lat 40 ktora lubi tanczyc i jest chetna zapisac sie na kurs tanca Disco-fox ktory zaczyna sie 23. 04 17 o 17;20 godz ,link do szkoly tanca...

Tenis stołowy na kreuzberg

Witam. Szukamy kogoś do gry w tenisa stołowego na bardzo dobrym poziomie. Okolice schoneberg-mitte-kreuzberg. Pograć można w hali na schonebergerstr. (kreuzberg). Więcej informacji na ten temat...

Piłka nożna,chłopaki do gry.

Szukamy chlopaków do grania w piłkę nożną wieczorami i w wekendy,tak na luzie.grac moze kazdy,bez wzgledu na wiek.gramy głównie na boisku w schwanenbergu.kontakt najlepiej na whatsup lub wiadomosc na...

Ktoś chętny na rolki w Temfelhof?

Anonim

Co weekend jeżdżę na rolkach w parku (starym lotnisku) Temfelhof. Lubię poznawać nowych ludzi i porozmawiać czasami po polsku więc jak coś to zapraszam. Czas i dzień do ustalenia choć z reguły...

Treningi Fitness Body Building

Witam Szukam chętnej osoby (płeć nie istotna) do stałych (min 4 razy w tyg) treningów na siłowni Fit-Star Berg am Laim lub Schwabing. Treningi min 4 razy w tygodniu w godzinach wieczornych (po...

Snowboard, wspolne wypady

Jezeli ma ktos ochote wspolnie posmigac na desce poki snieg lezy na stokach niech pisze na priv To moj pierwszy sezon z deska, ale juz smigam i jara mnie to. W Grudniu zrobilem pierwszy stopien...

Szukam partnera lub partnerki treningowej w Hannoverze

Witam.Szukam partnerki lub partnera treningowego w Hannoverze.mam 32 lat trenuje w FitX.w wolnym czasie też Jogging.trenuje od 10 lat.Chętnie też potrenuje z poczatkujacymi. Mam doświadczenie...

Szukam chetnychna MTBEnduro

Szukam chetnych na MTB Enduro posiadam transport 2 Rowerow nie ma problmu na wyjazd ,okolice ( CALW BÖBLINGEN STUTTGART PFORZHEIM LEONBERG SINDELFINGEN HEIMSHEIM NAGOLD LUDWIGSBURG) Wiadomosxi...

Partnerzy do gry Frankfurt am Main

Szukam osoby chętne do gier zespołowych (siatkówka, koszykówka, piłka ręczna itp. )z okolicy höchstu. Mile widziani amatorzy. Lub może ktoś szuka takiej osoby z miłą chęcią się dołącze do jakiejś...

Posiadam pokoje do wynajecia na terenie calego hamburga

Witam Serdecznie,Posiadam kamienice w ktorej mam do wynajecia 2 i 3 osobowe pokoje.Wynajmuje pokoje rowniez w innych okolicach Hamburga a co za tym idzie rozne ceny wynajmu.W kazdym pokoju lodowka i...

DETMOLD SILOWNIA

Siemka jeździ Kts może na silownie na rynku w Detmoldzie??

Tenis stolowy

Hej, nie mialby ktos ochoty pograc w tenisa stolowego? Pozdrawiam,

Pilka nozna (halowa).

Witam. Szukamy chętnych do gry w piłkę halowa na sztucznej trawie. Gramy dwa razy w tygodniu dla przyjemności żadna profeska !!!

Granie w piłkę Kolonia/ Klub z niższych lig.

Witam, Czy jest ktoś z Kolonii albo z okolic kto "kopię" w piłkę w niższych ligach niemieckich? albo przynajmniej gra od czasu do czasu na orliku/boisku i mógłby pomoc w dostaniu się do zespołu bądź...

Szukam znajomych

Witam, Szukam znajomych z Dresden, do pokadania, wyjścia na piwo itp ;) Jak jest ktoś chętny to zapraszam do kontaktu :)

szukam osób grających w ping ponga

Szukam osob , które mają chęc pograc w ping -ponga . Można wynająć stól za 5 e. za godz w Boblingen.Trochę rozrywki..chodzcie:)

Dla znudzonych samotnych pań

Dla znudzonych samotnych pań

Witam. Tak jak wyżej, kieruje to ogłoszenie do samotnych pań pragnących spędzić z kimś miło wieczór, nie koniecznie tylko na rozmowie, może coś więcej zależy od Ciebie. Ja 23 lata, szczupły podobno...

Dodaj swoje ogłoszenie!

Dodaj swoje ogłoszenie, jeśli chcesz sprzedać, zamienić lub oddać swoją własność

Dodaj ogłoszenie