Deutsche Rentenversicherung Preszkolenie-Teilhabe am Arbeitsleben

· 837 odsłon · 3 odpowiedzi · Autor:Anonim

Witam Wszystkich Dzisiaj otrzymalem list od Deutsche Rentenver..dotyczy przeszkolenia Teilhabe am Arbeitsleben. No wiec zostalo to zaakceptowane -co mnie bardzo cieszy:) Ale teraz mam troche strach w oczach -Bo nie wiem co i jak dalej:( Moje pytanie: -jest tutaj moze ktos kto juz bral udzial w takim przeszkoleniu i moze mi troche wiecej pomoc? -jak wygladaja egzaminy ? -co lepiej wybrac 2 tygodnie testow czy moze 6? Najlepiej gdyby ktos poprostu opisal swoje doswiadczenie. Wielkie dzieki !! Pozdrawiam

Dodaj odpowiedź
Odpowiedzi
odpowiedz
ZgłośOdpowiedz

dzieki i wierze ze sie uda

0-
ZgłośOdpowiedz

w takim akurat nie - ale generalnie w wielu innych - tak, wiec takie szkolenia sa bardzo przyjemna rzecza, ze swietna atmosfera, a egzaminatorzy sa nastawienia na egzaminowanego -wiec zadnego strachu, powodzenia

0-
Anonim
Zgłoś

Hi wielkie dzieki za pozytywny przekaz!Zycze Tobie rowniez wszystkiego dobrego!Oczywiscie skonentuje rowniez moje doswiadczenie po poczatkowych egzaminach Ktore beda trwaly 2tyg (jednak)postaralem sie rowniez o pomoc moj umysl troszke rozwinac dlatego dla wszystkich ktorzy beda Starac sie o przeszkolenie zawodowe polecam autora Hesse/schrader testraining 2000 Oraz logik test.mieszaja w Glowie ale pozytywny wysilek.pozdrawiam maxymilian 1

Informacje o publikacji
Wybraliśmy dla Ciebie