Jak wyslac pieniadze do Polski i Holandii?

· 1.8k odsłon · 15 odpowiedzi · Autor:

Czesc wszystkim, Czy mozecie mi polecic jakas stronke przez ktora wysle pieniadze do Holandii i do Polski? mam kilka platnosci i nie wiem jak sie za to zabrac. Za kazde info z gory dziekuje.

Dodaj odpowiedź
Odpowiedzi
odpowiedz
ZgłośOdpowiedz

Zerknij na Transfer24. Bank i firma nie pobierają opłat za przelewy z Niemiec do Polski. Pieniądze są w Polsce księgowane po kilku minutach.

0-
ZgłośOdpowiedz

Ja rowniez polecam serwis dopolski24, maja korzystny kurs, pieniadze szybko dochodza, obsluga zawsze gotowa pomoc!

0-
ZgłośOdpowiedz

mozesz 10-20 minut miec kase na koncie, mozesz tez w kilka dni, jak na walutowe konto wyslesz, maja dobry kurs, takze zobacz sobie ich stronke www.dopolski24.com

0-
ZgłośOdpowiedz

ja tez korzystam z tej strony i bardzo polecam - https://www.dopolski24.com- wszystko sprawnie i stosunkowo tanio oplacisz. Maja tez fajna usluge przelewu na email-a, z czym nigdzie indziej sie nie spotkalam. Podajesz tylko adres emailowy odbiorcy i kwote, a forme odbioru wybiera sobie juz sam odbiorca- super sprawa

0-
Zgłoś

dzieki popatrze na to

ZgłośOdpowiedz

a probowalas robic przelew on line? sprawdz www.dopolski24.com , tam tez oplacisz rachunki, pewnie warto tez otworzyc sobie konto walutowe w pl. ale poki co sprobuj moze na tej stronce, ja korzystam od niedawna I jestem mega zadowolona

0-
Zgłoś

drogo? jak dlugo czekalas na pieniadze i mozna tylko do Polski czy do Holandii rowniez?

Anonim

Użytkownik został zbanowany. Treść jest niedostępna.

0-
Zgłoś

Bardzo dziekuje za odpowiedz, bede musiala zalozyc konto jak bede w Polsce.

Anonim

Użytkownik został zbanowany. Treść jest niedostępna.

0-
Zgłoś

dzieki wielkie za odpowiedz, narazie nie ma szans zebym pojechala do Polski, dlatego szukam rozwiazan, ale jak tam bede na pewno otworze konto, a jesli cos znajde to oczywiscie ze sie podziele wiedza.

ZgłośOdpowiedz

Hallo . A moze jeszcze frytki na goraco , tak tez mozna . Wygodnie i za darmo lataja golebie pocztowe do Hollandi , potem przez Portugal ie z kriotkim przystankiem na popas w Pradze leca do Pl. Tak wiec , pieniadze bez wysokich oplat bankowych i samego latania po bankach czy tez forach UE mozna wyslac w bardzo prosty sposob ,

0-
Anonim

Użytkownik został zbanowany. Treść jest niedostępna.

Anonim

Użytkownik został zbanowany. Treść jest niedostępna.

0-
Zgłoś

Nie ma żadnych opłat ? Ja nie nam konta walutowego w Polsce a potrzebuje opłacać rachunki. A w Holandii kilka faktur. Jeśli chodzi o Polskę to myślisz ze nie stracę na przeliczniku ?

Informacje o publikacji
Berlin, ostatnio online:
Wybraliśmy dla Ciebie