Powrót do Polski z kredytem

· 23.8k odsłon · 17 odpowiedzi · Autor:

Witam Chciałbym z Rodziną wrócić na stałe do PL, mam jednak wzięty kredyt na samochód w sparkasse, nie chcę już tego auta, ponieważ w pl taki rodzaj autka jest mi nie potrzebny, jak się go pozbyć? Autokredyt na 7000 e z tym że 3950 dałem za samochód a resztę przeznaczyłem na remont domu w pl o czym bank wiedział, więc zabrali duży brief. Proszę o porady

Dodaj odpowiedź
Odpowiedzi
odpowiedz
ZgłośOdpowiedz

Witam. Czy ktoś może mi podpowiedzieć czy da się auto w kredycie w Niemczech zarejestrować w Polsce i spłacać je z Polski?

0-
ZgłośOdpowiedz

Witam, czy bank juz komus na tym forum oddal brief zeby mogl zarejestrowac auto w pl? mam taki sam problem....

0-
ZgłośOdpowiedz

Witam mam kredyt na auto w niemczech konieczności losowe zmusiły mnie. Do powrotu do kraju .Czy jest możliwość przerejstrowania auta jeśli nie mam spłaconego kredytu? Spłacam go regularnie. Czy moge coś z tym zrobić?

0-
Zgłoś

Witam, jak rozwiazalas ten problem? czy bank oddal Ci brief? pytam bo mam taki sam problem

ZgłośOdpowiedz

Witam piotr2222 napisałem ci wiadomość

0-
ZgłośOdpowiedz

Witam napisalem ci wiadomość na mypolacy prosiłbym o kontakt dzieki ic zerkam

0-
ZgłośOdpowiedz

Ok, wszystko wiem, bank odda brief bez problemu, mogę auto sprzedać albo przerejestrować i używać go w Polsce, ważne żebym wpłacał z pl konta regularnie ratę kredytu na niemieckie konto które aktualnie posiadam

0-
Zgłoś

Witam czy pisałes jakieś pismo do banku mam taki sam problem z dużym brifem. Pomocy

Anonim

Użytkownik został zbanowany. Treść jest niedostępna.

0-
Zgłoś

ogólnie kredyt przyznano mi na samochód, chciałem ok 7000e na zakup auta i remont mieszkania, gośc w banku pow. że tak się nie da i stwierdził że przyzna mi ogólnie te 7 tys. ale jako ''autokredyt'' z tym że wartośc samochodu musi przekraczać przynajmniej 51 procent tych 7000 a reszte mogę sobie zostawić na remont, takie zabezpieczenie z ich strony w postaci autka. za samochód dałem 3950, chcieli kopie dokumentów i brief. Chcę jednak wyjechać z de i pozbyć się auta i tą kasę z niego oddać banku a resztę kredytu mogę spłacać w pl. A co do tej opcji to : piotr.pyka222@onet.pl

Anonim
ZgłośOdpowiedz

to chcesz miec auto i nie miec kredytu dobre.......

0-
Zgłoś

naucz się czytać ze zrozumieniem... nie chcę auta bo taki sedan w pl jest mi nie potrzebny, będę mieszkać w górzystym terenie więc w zimie problem. chciałbym pozbyć się tego auta, sprzedać i oddać to bankowi a resztę kredytu te ok 3,4 tysiące spłacać już z polski

ZgłośOdpowiedz

Niestety tu nic i nikt ci raczej nie pomoże, podpisałeś umowę z bankiem ,wziąłeś kredyt i musisz go spłacić .Moja jedyna rada- postaraj sprzedać samochód prywatnie dostaniesz wtedy więcej za auto niż u handlarza w komisie.

0-
Zgłoś

Grace - w takich wypadkach polecam kontakt z Schuldnerberatungsstelle / porady i pomoc dla dlużników/ np. tu : https://www.caritas.de/hilfeundberatung/onlineberatung/schuldnerberatung/schuldnerberatung , porady sa bezplatne

Zgłoś

Milka-a jak sprzedać samochód bez papierów?Bank ma "Brief"

Anonim
Zgłoś

Dobra odpowiedz , Milka ! Piotr, wez pod uwage im wiecej zostanie Ci do splacenia, tym bedzie Ci ciezej z polskiej pensji splacic 1:4 !

Zgłoś

Spłacać to Ja go chcę tylko że z polski a sam sprzedać nie mogę bo bank zabrał drugi brief jako zabezpieczenie

Informacje o publikacji
Lubliniec, ostatnio online:
Wybraliśmy dla Ciebie